[email protected]

Ankara Çıkışlı Kapadokya Erciyes Turu 1 Gece 2 Gün

Kapadokya, Kayseri, Nevşehir

Konaklamalı Ankara Çıkışlı Erciyes Kapadokya Turunu Tatilbo Turizm İle Gezmeye Ne Dersiniz ? Bilgi ve Rezervasyon: 0312 418 88 00

2 Gün 1 Gece

3 Şehir

07:00

Otobüs

Var

HER HAFTASONU KONAKLAMALI KAPADOKYA&ERCİYES TURU

Kahvaltı (2) | Akşam Yemeği (1) | Konaklama(2) | Acenta Refakatı |

Seyahat Sağlık Sigortası Dahil

Gezilecek Yerler: •Güvercinlik Vadisi•Uçhisar Kalesi•Göreme Panorama•Sallanan Köprü
•Çanak Çömlek Atölyesi•Devrent (Hayal Vadisi)•Asmalı Konak •Erciyes Kayak Merkezi

Aktiviteler: • Kayak Merkezinde Tüm Gün Kayak Merkezi • Atv Turu •Çanak Çömlek Atölyesi

************* EKİPMANLAR *************

KASK 150 TL
GÖZLÜK 100 TL
EDLİVEN 250

PROFESYONEL KAYAK EĞİTİMİ( KİŞİ BAŞI )

1 KİŞİ 2000 TL ///////// 2 KİŞİ 1500 TL ///////// 3 KİŞİ 1300 TL ///////// 4 KİŞİ 1200 TL ///////// 5 VE ÜZERİ 1100 TL

SKİPASS VE YÜRÜYEN BANT ÜCRETİ

********************************************************
5 ÇIKIŞ YÜRÜYEN BANT: 80 TL
10 ÇIKIŞ YÜRÜYEN BANT: 150 TL

Sabah saat 07:00 Kızılay Avm Önü, 07:10 Armada Avm Önü buluşmamızın ardından araç içi ikramlarımız, kahvaltımız ve rehberimizden tur ile alakalı alacağımız bilgiler eşliğinde yolculuğumuza başlıyoruz ve ilk noktamız tuz gölüne ulaşıyoruz, burada ki fotoğraf molamızın ardından öğle saatlerinde bölgeye ulaşıyoruz. Rehberimiz eşliğinde öncelikle Uç Hisar Kalesi ve Güvercinlik Vadisi hakkında alacağımız bilgiler ve gezileri sonrası öğle yemeğine geçiyoruz. (ekstra) Yemek sonrası Peri bacalarının içlerinde dolaştıktan sonra Avanos’ta dünyaca ünlü çanak-çömlek atölyelerinin gezilmesi yapılışının görülmesi, ustasından bilgi alarak alış veriş molası veriyoruz. Ardından Ürgüp’e hareket ediyoruz. Yol güzergahında kart postalları süsleyen Üç Güzeller peri bacalarında fotoğraf çektiriyoruz. Sonrasında 1.günümüzü tamamlıyoruz ve bölgede bulunan otelimize geliyoruz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde.

Sabah otelimizde alacağımız açık büfe kahvaltımızın ardından otelimizden ayrılıyor ve Erciyes kayak merkezine gitmek üzere aracımıza geçerek hareket ediyoruz. Rehberimizin bilgilendirmeleri sonrasında gün boyu kayak yapabileceğimiz keyifli zaman geçirip bol bol fotoğraf çekebileceğimiz telesiyejleri kullanarak zirveye çıkabileceğimiz serbest zamanımızı alıyoruz. Saat 16:00 civarında 2.günümüzüde tamamlamanın ardından Ankara’ya geri dönmek üzere aracımızda ki yerlerimizi alıp yolculuğumuza başlıyoruz. Keyifli yolculuğumuz araç içi ikramlarımız ve gerekli molalarımız sonrasında akşam saatlerinde Ankara’ya ulaşıyoruz. Bir sonraki Tatilbo Turizm organizasyonunda buluşmak üzere vedalaşıyoruz.

• Lüks Araçlar İle Ulaşım

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros