[email protected]

Ankara Çıkışlı Uludağ Turu 1 Gece 2 Gün

Bursa

Ankara Çıkışlı Uludağ Turunu Tatilbo Turizm İle Geçirmeye Ne Dersin? Detaylı Bilgi Ve Rezervasyon; 0312 418 88 00

2 Gün 1 Gece

1 Şehir

01.00’da Kızılay Kumrular sokaktan

01:10' da Armada

01:20' de Ümitköy Köprüsü

Cumayı Cumartesiye bağlayan gece 01.00’da Kızılay Kumrular sokaktan hareket ediyoruz. Gerekli molalarla birlikte Uludağ Milli Parkına gidiyoruz. Araç içinde alacağımız kahvaltının ardından Milli Park’ta yürüyüş, fotoğraf çekmek, kayak ve kızakla kaymak için pistler kapanana kadar vaktimiz olmaktadır. Gün boyu eğlenmemizin ardından otelimize hareket ediyoruz. Otelimiz Ulucami yanında olup Ulucami, Kozahan bıuraları serbestçe veya rehberimizle gezebilirsiniz. Bunun ardından Bursa merkezde bulunan otelimize hareket ediyoruz ve burada Bursa’nın bütün sokak lezzetlerini serbestçe tadabiliyoruz.

Kahvaltı Ekstra Öğle Yemeği EKSTRA Akşam Yemeği EKSTRA

Otelde kahvaltımızın ardından Uludağ Milli Parkına hareket ediyoruz. Dileyen misafirlerimiz Bursa merkezde kalabilir. Uludağ'da kayak, kızak ve güzelce vakit geçirmemizin ardından en geç 16.00'da Uludağ'dan ayrılıyoruz. Dönüş yoluna geçmeden Osmangazi ve Orhangazi türbelerinin bulunduğu Tophane'yi ziyaret ediyoruz. Burada dileyen misafirlerimiz meşhur Kestane Şekeri tadabilir ve alabirler. Bursa'ya gelince iskender kebabı yemeden olmaz. Burada iskender yiyip(ekstra) Ankara'ya hareket ediyoruz. Ankara'ya varışımız 22.00 civarı olacaktır. Bir Başka Tatilbo Turizm Organizasyonunda Buluşmak Üzere Vedalaşıyoruz

Kahvaltı DAHİL Öğle Yemeği EKSTRA Akşam Yemeği EKSTRA
  • Araç içi kahvaltı,
  • Otelde kahvaltı,
  • Profesyonel Turist Rehberliği Hizmeti,
  • Seyahat Sağlık Sigortası,
  • Milli Park Giriş Ücreti,
  • Bursa Palas vb. Otel Konaklama
  • D2 veya B2 Belgesine sahip Özel Turizm Araçlarıyla Ulaşım.
  • Programda belirtilenler hariç tüm yemekler,
  • Kayak kiralama ve skipass ücretleri,
  • Kişisel harcamalar

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros