[email protected]

Yılbaşı Özel Erciyes Kayak Turu 2 Gece 2 Tam Gün

Kayseri

Ankara Çıkışlı Erciyes Turunu TATİLBO TURİZM İle Gezmeye Ne Dersiniz ? Bilgi ve Rezervasyon: 0312 418 88 00

2 Gün 2 Gece

1 Şehir

19:00

Otobüs

Var

Saat 19.00 Armada Avm karşısı , 19.15 Aşti Karşısı(Pazar Yeri Önü) , 19.30 Ankamall Avm Karşısında Buluşmamızın Ardından Kayseri Bölgesine Doğru Harekete Geçiyoruz. 3 Saatlik Yolculuğumuz Ardından Kısa Bir İhtiyaç Molası Veriyoruz.Molanın Ardından 1.5 saat süren yolculuğumuz ardından otelimize ulaşıyoruz. Recepciondan oda kartlarınızı aldıktan sonra artık odanıza geçebilir ve dinlenebilirsiniz.Sabah Kahvaltımızı Otelde Aldıktan Sonra 09.00 İtibariyle Otelimizden Erciyes Kayak Merkezine Doğru Yola Çıkıyoruz. Yaklaşık 30 Dakika Süren Kısa Yolculuğumuz Ardından Kayak Merkezine Ulaşıyoruz. Kayak Yapmayacak Misafirlerimiz Çevreyi Gezebilir, Teleferikle Gezinti Yapabilirsiniz. Kayak Yapacak Misafirlerimizle Birlikte Kayak Evine Gidiyoruz Kayak Takımlarını Aldıktan Sonra Kayak Eğitimi Olmayan Misafirlerimiz İçin Profesyonel Hoca Eşliğinde Kısa Bir Temel Kayak Eğitimi Dersi Veriyoruz. Gün Boyu Erciyes 'de Zaman Geçirdikten Sonra 17.00 Da Belirlenen Buluşma Noktasında Buluşup Otelimize Doğru Yola Çıkıyoruz. Akşam Yemeğini Otelimizde Aldıktan Sonra Yılbaşı Özel Etkinliklerimiz (ekstra) İçin Otelimizin Lobisinde Buluşuyoruz.

Sabah Kahvaltımızı Otelde Aldıktan Sonra Dileyen Misafirlerimizle Tekrardan Saat 09.00'da Erciyes Kayak Merkezine Doğru Yola Çıkıyoruz. Dileyen Misafirlerimiz İse Gün Boyu Kayseri Merkezi Gezebilir. Yaklaşık 30 Dakika Süren Yolculuğumuz Ardından Kayak Merkezine Ulaşıyoruz. Gün Boyu Erciyes' de Zaman Geçirdikten Sonra 16.00 ' da Belirlenen Buluşma Noktasında Buluşup Önce Otelimizin Önüne Kayseri'de Kalan Misafirlerimizi Aldıktan Sonra İse Ankara'ya Doğru Yola Çıkıyoruz. Keyifli Yolculuğumuzla Birlikte Akşam Saatlerinde Ankaraya Ulaşıyoruz.Bir Başka Tatilbo Turizm Turunda Tekrardan Görüşmek Dileğiyle Vedalaşıyoruz

• Temel Kayak Eğitimi
  • Ulaşım
  • 2 Gece Otel Konaklaması
  • 2 Sabah Kahvaltısı(Otelde)
  • Seyahat Sigortası

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros