[email protected]

Adana Portakal Çiçeği Karnavalı

Adana, Mersin

Portakal Çiçeği Karnavalı, 2013 yılından beri Adana'da Nisan ayında sivil inisiyatifle gerçekleştirilen sokak karnavalı. Ayrıca Türkiye'nin ilk karnavalı olma özelliğine sahiptir. Sloganı "Nisan'da Adana'da" olarak belirlenmiştir. Karnaval fikrinin öncüsü, Adanalı iş insanı Ali Haydar Bozkurt' tur.

2 Gün 1 Gece

2 Şehir

23:00

Otobüs

Var

1 GECE 2 GÜNDÜZ KONAKLAMALI 12. ADANA PORTAKAL ÇİÇEĞİ KARNAVALI TURU

Kahvaltı (1) | Akşam Yemeği (1) | Konaklama(1) | Acenta Refakatı | Seyahat Sağlık Sigortası Dahil

Gezilecek Yerler: •Tarsus • Yedi Uyurlar Mağarası •Adana Lezzet Festivali • Mersin
•Kız Kalesi • Cennet Cehennem Obruğu • Astım Mağarası

Aktiviteler: • Adana Lezzet Festivali • Kız Kalesi Tekne Turu • Adana'ya Özgü Yemek Fırsatı

Duraklarımız:
22:00 Kızılay Gama İş Merkezi Önü
22:10 Mili Kütüphane
22:15 Armada Avm
22:20 Taurus Avm

Saat 22:00 da Kızılay gama iş merkezinden yolculuğumuz başlıyor. Gerekli Duraklardan diğer misafirlerimizi aldıktan sonra Gerekli molalarımız sonrasında sabah saatlerinde Tarsus'a varıyoruz.İlk olarak restoranımızda alacağımız kahvaltı (ekstra) sonrası Tarsus'ta gezimize ilk olarak Tarsus Şelalesi ile başlıyoruz. Burada verilen serbest zaman ve çay molası ardından, Eshab-ı Keyf Mağarası'nı görüyoruz. Eshab-ı Keyf diye adlandırılan ve kutsal kişiler olarak bilinen, Hıristiyanlarca 7, Müslümanlarca 8 evliya olarak kabul edilen yedi genç ve köpekleri Kıtmire ait olduğu söylenen ve burada yüzyıllarca uyuduklarına inanılan mağarayı ziyaret ediyoruz. Mağaradaki gezimizin sonrasında Portakal Çiçeği Festivali kortej yürüyüşünü izlemek üzere festival alanındaki yerimizi alıyoruz. Serbest zamanınızda korteje takılabilir, dans gruplarının arasına karışabilir, sokak müzisyenleriyle şarkı söyleyip, ilginç kostümlü kortej ekipleri ile bol bol fotoğraf çektirebilirsiniz. Ayrıca birçok ünlü sanatçının yer alacağı konseri de izleyebilirsiniz. Bu coşkuyu ve kentte herkesi sarıp sarmalayan, bir araya getiren, neşeli, sokak karnavalı görüntüleri fotoğraf karelerimize ve hafızalarımıza kaydedip akşam üzeri Mersin’de bulunan otelimize geçiyoruz. Odalarımıza yerleşiyor ve dinleniyoruz. Akşam yemeği ve geceleme otelimizde.

Otelimizde aldığımız kahvaltının ardından TEKNEYLE Korykos şehrine denizden gelecek bir saldırıyı önlemek için yapıldığı ve içinde de bir sarayın olduğu bilinen KIZKALESİ’ne geçiyoruz.Fotoğraf molamızın ardından Kızkalesi’nden tekneyle ayrılıyoruz.Rotamızı Cennet ve Cehennem Obrukları’na çeviriyoruz. Kireç taşından oluşan platoda yer alan yapılar, farklı efsanelere konu olan mağara olarak da adlandıran Cennet ve Cehennem Obruklarında ilk olarak Cennet Obruğu’nu geziyoruz. Bu obruk içinin yemyeşil oluşu ve dibinde akarsuyun bulunuşu nedeniyle cennet olarak adlandırılıyor. Cennet Çöküğü’ne 452 basamaklı taş bir merdivenle iniyoruz. Obruğun içinde Aziz Paulus tarafından Meryem Ana ithafen yaptırılan bir kilise bulunmakta. Daha sonra Cehennem Obruğu’nu görmek için mağaranın yukarısına yapılan terasa geçiyoruz. Ardından Cennet ve Cehennem Mağarası’nın hemen yanında bulunan 15 metre derinliğindeki Astım Mağarası’na geçiyoruz. Adından da anlaşılacağı üzere mağaranın içerisindeki hava astım hastalarına iyi geldiği söylenmekte. Mağara aynı zamanda Dilek Mağarası olarak da bilinir. Fotoğraflarımız çekip dileklerimizi diledikten sonra Ankara’ya dönmek üzere araçlarımıza geçiyoruz. Akşam 23.30saatlerinde Ankara’ya varış ve bir başka Tatilbo Turizm organizasyonunda görüşmek dileğiyle vedalaşma.

• Turizm Paketli Araçlar ile Ulaşım
  • 1. Gün Akşam Yemeği
  • 2. Gün Sabah Kahvaltısı
  • Programda Belirtilen Çevre Gezileri
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti
  • Seyahat Sağlık Sigortası
  • Tatilbo Turizm Refakat Hizmeti
  • Ekstra Harcamalar
  • 1.Gün Kahvaltı
  • 1.Öğle Yemeği

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros