[email protected]

Ankara Çıkışlı Çanakkale Assos Cunda Adası Turu

Çanakkale

Ankara Çıkışlı Çanakkale-Assos-Cunda Adası Turu

2 Gün 1 Gece

1 Şehir

22:00

Otobüs

Var

Gece 22:00'da Kızılay Gama İş Merkezi önünde, 22:20 armada avm önünden 23:40 ümitköy köprüsü altında misafirlerimizle buluşmamızın ardından keyifli yolculuğumuza başlıyoruz. Gerekli molalarımız sonrası sabah saatlerinde Çanakkale feribot iskelese varıyoruz, otobüsümüzle feribota binerek yarım saatlik bir yolculuğun ardından, Gelibolu Yarımadası’na ulaşıyoruz. şehitlik gezimize başlıyoruz. İlk göreceğimiz yerler Kilitbahir Kalesi, Rumeli Namazgah Tabyası ve Rumeli Hamidiye Tabyası panoramik olarak görüldükten sonra, Rumeli Mecidiye Tabyası’nda, kahraman gazimiz Havran’ın Manastır Köyü’nden Seyid Onbaşı ve 18 Mart Deniz Savunma Muharebesi Zaferi’nin bütün detaylarını rehberimizden dinleyeceğiz. Buradaki gezimiz ve fotoğraf molamızın ardından otobüsümüz ile devam ederek yolumuz üzerinde yer alan Soğanlıdere Şehitliği ve 1969 şehidimizin yattığı Şahindere Sahra Hastanesi Şehitliği’ni göreceğiz. Buradaki anlamlı ziyaretimiz sonrasında şehitlerimiz için yapılmış olan en büyük anıta gidiyoruz. Çanakkale Şehitler Abidesi (Abide-i Hürriyet) ziyaretimizde 60.000 askerimizin isimlerinin yazılı olduğu sembolik mezarlığı ve bu alanda yer alan tüm ziyaret noktalarını tamamladıktan sonra otobüsümüz ile buluşup turumuza devam ediyoruz. Yolumuz üzerinde Morto Koyu, Fransız Mezarlığı’nı görerek Sed-ül Bahir’e ulaşıyoruz. Burada rehberimizden, bir kıta komutanı olmasına karşın, 25 Nisan günü 63 askerle boğaz girişini, 2800 askere karşı koruyan Yahya Çavuş’un hikâyesini dinleyerek Şehitliği, Hellas Anıtı’nı ve kaleyi ziyaret edeceğiz. Alçıtepe’de alacağımız yemek sonrası ANZAC Koyu, Arıburnu Yarları, Sfenksler, Nort Beach, ardından panoramik olarak Anzac Mezarlığı, Mehmetçiğe Saygı Anıtı ve sonrasında Çanakkale Savaşlarında cansiperhane şekilde düşman üzerine geri dönmeyi asla düşünmeden giden, neredeyse askerlerin tamamının şehit olduğu 57. Alay Şehitliği’ne ulaşıyoruz. Burada Kesikdere Şehitliğini de gördükten sonra Kılıçbayırı ve Anafartalar Ovası’nı panoramik olarak görüp, metrekaresine 6000 merminin düştüğü, tek bir tepede 21.000 insanın hayatını kaybettiği, mermilerin havada çarpışabildiği ve Çanakkale Savaşlarının dönüm noktası olup, Mustafa Kemal’in bize özgürlüğümüzü yeniden verdiği yere; Conkbayırı’na gidiyoruz. Burada Yeni Zelanda Anıtı, Mustafa Kemal’in Saatinin Parçalandığı Yer, Nazif Çakmak Anıtı, Mustafa Kemal’in Gözetleme Yeri gibi çok önemli yerleri de görerek otelimize dönüyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

Sabah otelimizde alınan açık büfe kahvaltı sonrasında Behramkale olarak bildiğimiz Assos’a doğru hareket ediyoruz. Assos’a vardığımızda kısa bir tırmanışın ardından M.Ö 5. yy. tarihlenen Athena Tapınağının bulunduğu Akropol adını verdiğimiz tepeye çıkıyoruz. Tapınağı gördükten sonra Ege Denizi’nin muhteşem manzarasıyla büyüleneceksiniz, eğer şanslıysanız Türkiye’ye oldukça yakın Girit ve Eğriboz’dan sonra Yunanistan’ın 3. büyük adası olan Midilli Adası’nı görebilirsiniz. Büyük İskender’in hocası Aristoteles’in felsefe okulunun da bulunduğu Assos’un Akropolü’nü geziyoruz. Buradan panoramik olarak Assos limanını görüyoruz ve Ayvalık’a doğru yola çıkarak Cunda Adası’na (Alibey) ulaşıyoruz. Burada Taksiyarhis Kilisesi’nin yanından geçerek ve arnavut kaldırımlı taş sokaklarda yapacağımız yürüyüş sonrasında göz alabildiğine uzanan zeytinlikleri ve koyları kuşbakışı seyretmek için çam ormanlarıyla kaplı Ayvalık Adalarına hâkim yüksek bir tepe olan Şeytan Sofrası’na hareket ediyoruz. Burada Şeytanın Ayak İzini simgeleyen demir kafes içindeki izi gördükten sonra Midilli Adası’nında yer aldığı manzaralar eşliğinde hatıra fotoğraflarımızı çekerken çaylarımızı yudumluyoruz. Sonrasında dönüş yolculuğumuz başlıyor.Pazartesi Sabah erken saatlerde Ankara’ya ulaşıyor ve bir dahaki Tatilbo Turizm organizasyonunda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.

• Otelde 1 Gece Yarım Pansiyon Konaklama Assos(1)
  • Açık Büfe 1 Sabah Kahvaltısı
  • Açık Büfe veya Set Menü 1 Akşam Yemeği
  • Lüks Araçlar ile Ulaşım
  • Programda Belirtilen Geziler
  • Eceabat Feribot Geçiş Ücreti
  • Seyahat esnasında sıcak soğuk ikramlar
  • Profesyonel Rehberlik hizmetleri

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros