[email protected]

Ankara Çıkışlı Erciyes Kayak Turu 2 Gece 2 Gün

Kayseri

Ankara Çıkışlı Erciyes Turunu TATİLBO TURİZM İle Gezmeye Ne Dersiniz ? Bilgi ve Rezervasyon: 0312 418 88 00

2 Gün 2 Gece

1 Şehir

Aşti Karşısı 19:15
Mamak Üstü 19:30

Konaklama: Real House Boutique Hotel

Aktiviteler:Erciyes'de Snowboard Keyfi •Erciyes'in muhteşem Pistinde Kızak Keyfi •Kar Motoru

*********EKİPMANLAR*************

KASK 150 TL
GÖZLÜK 100 TL
EDLİVEN 250

PROFESYONEL KAYAK EĞİTİMİ( KİŞİ BAŞI )

1 KİŞİ 2000 TL ///////// 2 KİŞİ  1500 TL ///////// 3 KİŞİ 1300 TL ///////// 4 KİŞİ 1200 TL ///////// 5 VE ÜZERİ 1100 TL

SKİPASS VE  YÜRÜYEN BANT ÜCRETİ

1 ÇIKIŞ KAYAKÇI YETİŞKİN: 60 TL
7 ÇIKIŞ KAYAKÇI YETİŞKİN: 300 TL
14 ÇIKIŞ KAYAKÇI YETİŞKİN: 430 TL
30 ÇIKIŞ KAYAKÇI YETİŞKİN: 830 TL
50 ÇIKIŞ KAYAKÇI YETİŞKİN: 1200 TL
********************************************************
5 ÇIKIŞ YÜRÜYEN BANT: 80 TL
10 ÇIKIŞ YÜRÜYEN BANT: 150 TL.

**********************************************

Saat 19.00 Armada Avm karşısı , 19.15 Aşti Karşısı(Pazar Yeri Önü) , 19.30 Ankamall Avm Karşısında Buluşmamızın Ardından Kayseri Bölgesine Doğru Harekete Geçiyoruz. 3 Saatlik Yolculuğumuz Ardından Kısa Bir İhtiyaç Molası Veriyoruz.Molanın Ardından 1.5 saat süren yolculuğumuz ardından otelimize ulaşıyoruz. Recepciondan oda kartlarınızı aldıktan sonra artık odanıza geçebilir ve dinlenebilirsiniz.Sabah Kahvaltımızı Otelde Aldıktan Sonra 09.00 İtibariyle Otelimizden Erciyes Kayak Merkezine Doğru Yola Çıkıyoruz. Yaklaşık 30 Dakika Süren Kısa Yolculuğumuz Ardından Kayak Merkezine Ulaşıyoruz. Kayak Yapmayacak Misafirlerimiz Çevreyi Gezebilir, Teleferikle Gezinti Yapabilirsiniz. Kayak Yapacak Misafirlerimizle Birlikte Kayak Evine Gidiyoruz Kayak Takımlarını Aldıktan Sonra Kayak Eğitimi Olmayan Misafirlerimiz İçin Profesyonel Hoca Eşliğinde Kısa Bir Temel Kayak Eğitimi Dersi Veriyoruz. Gün Boyu Erciyes 'de Zaman Geçirdikten Sonra 17.00 Da Belirlenen Buluşma Noktasında Buluşup Otelimize Doğru Yola Çıkıyoruz Otelimize Gitmeden Yol Üzerinde Kayseri Yöresel Lezzetlerinden Olan Meşhur Pastırma, Sucuk ,Mantı vs. Satışı Yapan İşletmeye Uğruyoruz. Burada Kısa Bir Alışveriş Molası Ardından Otelimize Geçiyoruz. Akşam Yemeğini Otelimizde Aldıktan Sonra Dilerseniz Otelde Dinlenebilir Dilerseniz Kayseri' de Şehir Turu Yapabilirsiniz.

Sabah Kahvaltımızı Otelde Aldıktan Sonra Dileyen Misafirlerimizle Tekrardan Saat 09.00'da Erciyes Kayak Merkezine Doğru Yola Çıkıyoruz. Dileyen Misafirlerimiz İse Gün Boyu Kayseri Merkezi Gezebilir. Yaklaşık 30 Dakika Süren Yolculuğumuz Ardından Kayak Merkezine Ulaşıyoruz. Gün Boyu Erciyes' de Zaman Geçirdikten Sonra 16.00 ' da Belirlenen Buluşma Noktasında Buluşup Önce Otelimizin Önüne Kayseri'de Kalan Misafirlerimizi Aldıktan Sonra İse Ankara'ya Doğru Yola Çıkıyoruz. Keyifli Yolculuğumuzla Birlikte Akşam Saatlerinde Ankaraya Ulaşıyoruz.Bir Başka Tatilbo Turizm Turunda Tekrardan Görüşmek Dileğiyle Vedalaşıyoruz

• Temel Kayak Eğitimi
  • Ulaşım
  • 2 Gece Otel Konaklaması
  • 2 Sabah Kahvaltısı(Otelde)
  • Seyahat Sigortası

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros