[email protected]

Ankara Çıkışlı Eskişehir & Uludağ Turu

Bursa, Eskişehir

Yılbaşı Özel Ankara Çıkışlı Eskişehir Uludağ Turunu Bizimle Keşfetmeye Ne Dersin? Detaylı Bilgi Ve Rezervasyon; 0312 418 88 00

2 Gün 1 Gece

2 Şehir

07:00

Otobüs

Var

- Sabah saat 07.00’de Kızılay GAMA İŞ MERKEZİ önünde, 07.20'de Armada Avm önünde ve 07.30'da Ümitköy Köprüsü önünde buluşmamızın ardından yolculuğumuza başlıyoruz.
- Araç içi ikramlarımız ve kahvaltı paketimizi alarak keyifli yolculuğumuz devam ediyoruz.
- Kahvaltımız sonrası dinlenme tesisimizde kısa bir ihtiyaç molasının ardından yolculuğumuza devam ediyoruz ve Eskişehir’e ulaşıyoruz.
- İlk olarak Bal Mumu Müzesi'ne geçiyoruz ve müze gezimizi gerçekleştiriyoruz.
- Sonrasında Odunpazarı bölgesine geçerek Kurşunlu Camii ve Külliyesi'ni ziyaret ediyoruz.
- Ardından Külliye içerisinde bulunan Lületaşı Müzesi'ni, Cam Sanatları Atölyesi'ni ve Cam Fırınının Bulunduğu Galerileri geziyoruz.
- Dileyen konuklarımıza kısa bir süre Lületaşı alışverişi için serbest zaman veriyoruz.
- Buradaki serbest zamanımız sonrası Odunpazarı içerisinde bulunan tarihi restoranımıza geçip öğle yemeğimizi alıyoruz. (1 Porsiyon Balaban Köfte, İçecek).
- Öğle yemeğimiz sonrasında alışveriş için restorasyonu yapılmış eski bir han olan Atlıhan El Sanatları Çarşısı'na geçiyoruz ve serbest zaman veriyoruz.
- Alışveriş molasının ardından kısa bir yolculukla Sazova Bilim Sanat ve Kültür Parkı'na gidiyoruz. Burada nostaljik trene binip parkı geziyoruz.
- Ardından park içerisinde sizlere serbest zaman veriyoruz. Dileyen konuklarımız serbest zaman içerisinde Masal şatosunu veya St. Maria Gemisinin Maketini(KristofKolomb’un Amerika kıtasını keşfettiği gemi) gezebilir, Sualtı Dünyası'nı ziyaret edebilir, çevredeki kafelerde dinlenip çay kahve içebilirler.
- Son olarak şehir merkezine geçip burada rehberimizden alacağımız bilgiler sonrası verilen serbest zamanda porsuk çayında tekne turu yapabilir, dinlenebilirsiniz.
- Saat 18:00 civarı turumuzu tamamlayıp konaklayacağımız otelimize geçiyoruz. Konaklama ve Akşam yemeği otelimizde.

Sabah otelimizde alacağımız kahvaltının ardından,Uludağ Milli Parkı'na doğru yola çıkıyoruz.
- Saat 10:30-11:00 civarında Uludağ Milli Parkı'na varıyoruz. Sonrasında acenta yetkilimizin yönlendirmesi ile dilediği gibi kayak, kızak veya teleferik aktiviteleri yapıyoruz.
- Saat 16:30'da Ankara ya doğru yola çıkıyoruz. Güvenli, konforlu ve eğlenceli yolculuğumuzun ardından akşam 00:00 gibi Ankara'da misafirlerimizi uğurluyoruz.

Bir başka Tatilbo Turizm Organizasyonunda görüşmek dileğiyle vedalaşıyoruz.

• Turizm Paketli Araçlar

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros