[email protected]

Ankara Çıkışlı Ilgaz Turu 1 Gece 2 Gün Dedeman Otel

Çankırı, Kastamonu

Ankara Çıkışlı Ilgaz Turunu TATİLBO TURİZM İle Gezmeye Ne Dersiniz ? Bilgi ve Rezervasyon: 0312 418 88 00

2 Gün 1 Gece

2 Şehir

07:00

Otobüs

Var

Sabah 07.00 Kızılay Gama İş Merkezi Önü, 07.15 Aşti Karşısı, 07.30 Ankamall Karşısı Duraklarımızda Buluştuktan Sonra Ilgaza Doğru Yola Çıkıyoruz. Araç İçi İkramlarımızla Ve Keyifli Yolculuğumuzla Birlikte Yaklaşık 3.30 Saat Süren Yolculuğun Ardından Ilgaz Kayak Merkezine Ulaşıyoruz. Kayak Yapacak Misafirlerimiz İçin Anlaşmalı Olduğumuz Kayak Evine Gidiyoruz. Kayak Yapmayacak Misafirlerimiz İse Gün Boyu Serbest Zamanı Bulunuyor Burada Doğa Yürüyüşü, Teleferik İle Gezinti Ve Cafe ve Restourantlarda Zaman Geçirebilirsiniz. 17.00 'da Belirlenen Buluşma Noktasında Buluşup Otelimize Doğru Yola Çıkıyoruz.

Kahvaltı DAHİL Öğle Yemeği EKSTRA Akşam Yemeği DAHİL

Sabah 09.00 'da Otelimizden Ayrılıp Tekrar Ilgaz Kayak Merkezine Gidiyoruz.Burada Gün Boyu Zaman Geçirdikten Sonra Saat 17.00 ' da Ankaraya Dönüş İçin Yola Çıkıyoruz. Gerekli Molalarla Birlikte Akşam Saatlerinde Ankaraya Ulaşıyoruz. Bir Başka Tatilbo Turizm Organizasyonunda Buluşmak Üzere Vedalaşıyoruz

Kahvaltı DAHİL Öğle Yemeği EKSTRA Akşam Yemeği EKSTRA

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros