[email protected]

Ankara Çıkışlı Isparta Gül Hasadı, Salda Gölü Ve Pamukkale Turu

Ankara

Ankara Çıkışlı Isparta Gül Hasadı, Salda Gölü Ve Pamukkale Turunu Tatilbo Turizm İle Keşfetmeye Ne Dersin?

2 Gün 1 Gece

1 Şehir

00:30

Otobüs

Var

Hareket günü ve saatinde siz değerli misafirlerimiz ile buluşarak yolculuğumuza başlıyoruz, gerekli molalarımız sonrası sabah 07.30 saatlerinde Eğirdir gölünde bulunan muhteşem manzara eşliğinde kahvaltımızı (extra) aldıktan sonra Güneykent Kasabasına gidiyoruz. (Her sabah gül hasatı şafakta başlayıp güneşin ışıkları yakıcı hale gelmeden, en geç saat saat 10.00’da tamamlanır) Burada gül toplayan kadınlara eşlik etmek üzere gül bahçesinde yerimizi alıyor ve güllerimizi topluyoruz. Ardından gül yağı fabrikasına geçip toplanan güllere yapılan işlemleri yerinde görüp bilgi alıyoruz. Alışveriş için verilen serbest zaman sonrası, Güneykentli hanımların el emeği göz nuru yapmış oldukları hediyelik eşyalar ile gül yağı, gül reçeli, gül kremi, gül şurubu satın alabilme imkanı buluyoruz. Ardından bölgeden ayrılarak Pamukkale’ye doğru hareket ediyoruz. Restaurantımızda alacağımız öğle yemeği (extra) sonrası Pamukkale,400 bin yıl önce meydana gelen bir dizi depremle, Büyük Menderes havuzunda termal suların oluşturduğu travertenleriyle eşsiz bir manzaraya sahip olan Pamukkale, ziyaretçilerine görsel bir şölen sunuyor. Kalsiyum karbonatla doymuş olan su, güneşin altında buharlaşıyor. Pamukkale’deki gezimizi tamamladıktan sonra otelimize hareket ediyoruz. Konaklama ve akşam yemeği otelimizde. (Pişkin Otel)

Sabah saatlerinde Otelde aldığımız kahvaltının ardından Salda Gölü’ne doğru hareket ediyoruz. Türkiye'nin en berrak, en temiz ve en derin göllerinden olan Salda Gölü'nde kısa gezinti sonrası Gölde yüzmek için 2 saat serbest zaman ardından Sagalassos Antik Kentine doğru hareket ediyoruz. Sagalassos Antik Kenti sanat ve tarihin bir arada bulunduğu antik kentler arasında yer alır. En az 1.000 yıllık seramik üretimi sayesinde antikkentler içindeki en uzun seramik üretim merkezi kabul edilen Sagalassos aynı zamanda UNESCO Dünya Mirası Listesi’nde de yer almaktadır. Gezimizin ardından 17.30’da turumuzu tamamlıyoruz. Ve Ankara’ya doğru hareket ediyoruz. 23:00 gibi misafirlerimiz ile vedalaşıyoruz.

Başka bir Tatilbo Turizm organizasyonunda görüşmek dileğiyle..

• Turizm Paketli Araçlar ile Ulaşım
  • 1. Gün Akşam Yemeği
  • 2. Gün Sabah Kahvaltısı
  • Programda Belirtilen Çevre Gezileri
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti
  • Seyahat Sağlık Sigortası
  • Tatilbo Turizm Refakat Hizmeti
  • Araç İçi İkramlar
  • Ekstra Harcamalar
  • 1. Gün Sabah Kahvaltısı (Eğirdir Gölü'nde)
  • 1.Öğle Yemeği

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros