[email protected]

Ankara Çıkışlı Lavanta Bahçeleri, Salda Gölü Ve Pamukkale Turu

Ankara

Ankara Çıkışlı Lavanta Bahçeleri,Salda Gölü,Pamukkale Turunu Bizimle Keşfetmeye Ne Dersin

2 Gün 1 Gece

1 Şehir

00:30

Otobüs

Var

Cuma Gününü Cumartesi Gününe bağlayan gece 00:30’da aracımız hareket ediyor. Yolculuğumuz verilen ikramlar ve molalar eşliğinde devam ediyor. Sabah saatlerinde Türkiye’nin 2. Tatlı su gölü olan Eğirdir Gölü’ne varıyoruz. Katılımcılarımız göl manzarasında serpme kahvaltımızı aldıktan sonra yaklaşık 1 saat kadar serbest zaman veriliyor. Serbest zamanımızın ardından Sagalassos Antik Kenti ziyaret ediyoruz Gezimizin ardından öğle yemeği molası. Öğle Yemeğinin ardından son durağımız olan Sagalassos Antik Kentine doğru hareket ediyoruz. Sagalassos Antik Kenti sanat ve tarihin bir arada bulunduğu antik kentler arasında yer alır. En az 1.000 yıllık seramik üretimi sayesinde antikkentler içindeki en uzun seramik üretim merkezi kabul edilen Sagalassos aynı zamanda UNESCO Dünya Mirası Listesi’nde de yer almaktadır.ilk gün ki son durağımız olan Salda Gölü’ne doğru hareket ediyoruz. Türkiye'nin en berrak, en temiz ve en derin göllerinden olan Salda Gölü'nde kısa gezinti sonrası Gölde yüzmek için 2 saat serbest zaman ardından Denizli’ye hareket. Akşam yemeği ve konaklama Denizli’deki otelimizde.
- Salda Gölünde yüzmek isteyenler mayo, havlu, terlik ve güneş kreminizi ayrı bir çantaya koyup otobüste yanınıza almayı unutmayınız.

Pişkin Hotel (Denizli Merkez) Otel Detaylarını Görüntüle

Sabah saatlerinde Otelde aldığımız kahvaltının ardından Pamukkale’ye doğru hareket ediyoruz. Pamukkale,400 bin yıl önce meydana gelen bir dizi depremle, Büyük Menderes havuzunda termal suların oluşturduğu travertenleriyle eşsiz bir manzaraya sahip olan Pamukkale, ziyaretçilerine görsel bir şölen sunuyor. Kalsiyum karbonatla doymuş olan su, güneşin altında buharlaşıyor. Pamukkale’deki gezimizi tamamladıktan sonra lavanta üretiminin merkezi durumundaki Kuyucak köyüne gideceğiz. Kuşçular, Çukurören, Yeşilyurt köylerinde ve Senir ile Kılıç kasabalarında da lavanta üretimi yapılmaktadır.Lavantalar, haziran sonu morarmaya başlıyor ve temmuz ayı çiçekleri patlayınca mosmor oluyor. Temmuz sonu ağustos başından itibaren ise hasat yapılıyor ve lavantalar toplanıp yağları çıkartılıyor. Gün doğumunda mor lavanta tarlaları arasında gezinti yapıp lavanta kokusunu içimize çekiyor ve lavantaların sunduğu görsel şöleni hafızalarımıza ve fotoğraf makinelerimize kayıt ediyoruz. Başlangıçta kurak, susuz, bir şey üretilemeyen tarlalar boş kalmasın diye ekilen ilk lavanta fidelerinden bugüne 3000 hektar alana kadar yayılmış durumda. Türkiye’nin toplam lavanta üretiminin %93’ü bu bölgeden sağlanıyor. Bir lavanta kökünden 15-20 yıl ürün almak mümkün. Yürüyüş boyunca görsel şölenin hiçbir karesini kaçırmak istemeyeceksiniz, bu yüzden yanınızda yedek hafıza kartı bulundurmanızı öneriyoruz. Gezimizin ardından 19:00’da turumuzu tamamlıyoruz. Ve Ankara’ya doğru hareket ediyoruz. 23:40 gibi misafirlerimiz ile vedalaşıyoruz.

Başka bir TATİLBO Turizm organizasyonunda görüşmek dileğiyle..

• Turizm Paketli Araçlar ile Ulaşım
  • 1. Gün Akşam Yemeği
  • 2. Gün Sabah Kahvaltısı
  • Programda Belirtilen Çevre Gezileri
  • Profesyonel Rehberlik Hizmeti
  • Seyahat Sağlık Sigortası
  • Tatilbo Turizm Refakat Hizmeti
  • Araç İçi İkramlar
  • Ekstra Harcamalar
  • 1. Gün Sabah Kahvaltısı (Eğirdir Gölü'nde)
  • 1.Öğle Yemeği

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros