[email protected]

Konaklamalı Batı Karadeniz Turu

Ankara

Ankara Çıkışlı Batı Karadeniz Turunu Tatilbo Turizm İle Keşfetmeye Ne Dersin?

2 Gün 1 Gece

1 Şehir

07:00

Otobüs

Var

Sabah yapacağımız yolculuğumuzda Ankara-Gerede-Bolu üzerinden geçerek Gölcük Bölgesine ulaşıyoruz. Muhteşem bir manzara eşliğinde göllerin kenarında rehberimizle yapacağımız yürüyüşümüzün ardından serbest zaman veriyoruz. Bu serbest zamanda öğle yemeğimizi (ekstra) alabiliyor Öğle yemeğimizin ardından Yedigöller bölgesine geçiyoruz , doğa yürüyüşümüzün ardından 17:00’da otelimize hareket ediyoruz. Otelimizde aldığımız akşam yemeğinden sonra misafirlerimiz odalarına yerleşiyorlar.

Uyandırma ve kahvaltı sonrası yapacağımız kısa yolculuk ardından Safranbolu’ya varıyoruz. 18. yüzyıl sonları ve 19. yüzyıl başlarının ince mimari özelliklerini hala korumakta olan ve UNİCEF’in Dünya Mirası Listesi’ndeki Safranbolu’da Hıdırlık Tepesi, Arasta, Köprülü Mehmet Paşa Cami’yi gördükten sonra yaklaşık 70 metre yükseğe kurulan Cam Teras’a çıkıyoruz.. Kısa bir yolcuğumuzun ardından ismini Kraliçe Amastris’ten alan Amasra’ya geliyoruz ... Önce Fatih Sultan Mehmet’in ‘Lala Lala Çeşm-i Cihan bu mu ola?’ dediği Amasra da fotoğraf molası veriyoruz. Ardından Çeşm-i Cihan Restaurant’ta öğle yemeği alıyoruz (ekstra). Merkezde Amastris Kalesi, Çekiciler Çarşısı’nda vereceğimiz serbest zamandan sonrası bu güzel turumuzu noktalayarak Ankara’ya doğru dönüş yolculuğuna geçiyoruz...

• Turizm Paketli Araçlar ile Ulaşım
  • 1. Gün Sabah Araç içi Sandviç Şeklinde Kahvaltı
  • 1. Gün Akşam Yemeği
  • 2. Gün Sabah Kahvaltısı
  • Programda Belirtilen Çevre Gezileri

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros