[email protected]

Ankara Çıkışlı Sapanca Maşukiye Ormanya Kartepe Turu

Kocaeli

2 Gün 1 Gece

1 Şehir

07:00

Otobüs

Var

- Sabah saat 07.00’de belirtilen noktada buluşmamızın ardından yolculuğumuza başlıyoruz.
- Araç içi ikramlarımız ve kahvaltı paketimizi alarak keyifli yolculuğumuz devam ediyoruz.
- Kahvaltımız sonrası dinlenme tesisimizde kısa bir ihtiyaç molasının ardından yolculuğumuza devam ediyoruz ve Ormanya (Hobbit Evleri)’ne ulaşıyoruz.
- Türkiye’nin en önemli doğa ve turizm destinasyonu olan Ormanya'ya(Hobbit evleri) hareket ediyoruz.Doğal çevresiyle birlikte 4 bin dönümlük alana yayılan Ormanya Doğal Yaşam Parkı; dünyanın üçüncü, avrupanın en büyük doğal yaşam alanı olma özelliğine sahiptir.

- Ormanya(Hobbit Evleri)'da belirlenen saatde buluştuktan sonra Maşukiye bölgesine hareket ediyoruz.
- Maşukiye bölgesinde misafirlerimize öğle yemeği ve atv,zipline gibi aktiviteler için serbest zaman veriyoruz.

- Serbest zamanımızın ardından Kartepe'de Seyir Terası'nın eşsiz manzarasında Kahve molamızın ardınsan Sapanca Gölü'ne doğru hareket ediyoruz.

- Sakarya’nın bu güzel beldesinde olan Sapanca Gölü etrafında yürüyüşümüzün ve serbest zamanın ardından rehberimizin belirtiği nokta da toplanıyoruz.
- Saat 18:00 civarı turumuzu tamamlayıp Otelimize geçiyoruz ve Akşam Yemeğimizi ücrestiz olarak alıp, istirahatımıza çekiliyoruz :)

Otelde alınan açık büfe sabahı son saat 09.00 da otelden hareketle kartepe kayak merkesine gidiyoruz.Kartepe eski adıyla bilinen Keltepe, Kocaeli’nin güney doğusunda Samanlı Dağları'nın en yüksek noktasıdır.1606 metre ile yüksekliği ile Marmara Bölgesi'nin en yüksek üçüncü dağıdır. Zirvesinde 5 yıldızlı bir tesis ve Marmara Bölgesi'nin en modern kayak tesisleri bulunmaktadır. Burada dileyen misafirlerimiz telesiyejlerden yararlanabilir, dileyen misafirlerimiz kızakla kayabilir , kartopu oynayabilir, dileyenler misafirlerimiz alt bölgede kafelerde sıcak içecekler içebilir ya da yürüyüş yapabilir, atv kiralayarak heyecanlı anlar yaşayabilirler. Bu güzel ve çılgın turumuzun kartepede cam gezi yapıyor ve ankaraya dönüş için yola çıkıyoruz.

• Turizm Paketli Araçlar ile Ulaşım
  • Sabah Araç İçi Kahvaltı Paketi
  • 1. Gün Akşam Yemeği
  • 2. Gün Sabah Kahvaltısı
  • Programda Belirtilen Çevre Gezileri

Kapadokya Aşk Vadisi Peri Bacaları Yeraltı Şehri Turu 1 Gece Konaklama

26 Düzenlenmemiş ve Bağımsız Misafir Yorumları

Güvenilir Müşteri

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Curabitur ut neque risus. Curabitur vel auctor diam. Integer mattis dictum commodo. Donec consectetur, elit vitae laoreet dignissim, diam elit porttitor tortor, et aliquam libero orci id ex. In dictum bibendum leo eu sollicitudin. Suspendisse non porttitor eros